Yes, dags för nattskiftet. Ban-nissarna i Singapore har byggt om kerbsen. Ifjol var de så höga att första träningen måste brytas.
Kimi har ingen vinst här men väl banrekordet från 2008. Då Massa gick och vann. Massa verkar förresten få fortsatt förtroende i röda bilen. Vilket väl betyder att Kovalainen fortsättningsvis harvar på med sin Caterham. Enda som är bra med den är färgen, British Racing Green...
DRSzonen blir på samma ställe som ifjol, dvs mätpunkten är vid kurva 4 och zonen är efter kurva och hela långa rakan till kurva 7, alltså inkluderande den svaga högerböjen i kurva 6.
I däcksväg är det soft och supersoft som gäller denna helg. Samma blir det förresten i Korea också.
Kimi har ingen vinst här men väl banrekordet från 2008. Då Massa gick och vann. Massa verkar förresten få fortsatt förtroende i röda bilen. Vilket väl betyder att Kovalainen fortsättningsvis harvar på med sin Caterham. Enda som är bra med den är färgen, British Racing Green...
DRSzonen blir på samma ställe som ifjol, dvs mätpunkten är vid kurva 4 och zonen är efter kurva och hela långa rakan till kurva 7, alltså inkluderande den svaga högerböjen i kurva 6.
I däcksväg är det soft och supersoft som gäller denna helg. Samma blir det förresten i Korea också.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar